Ben jij dé allround medewerker Office Management die wij zoeken voor ons hoofdkantoor in Woerden? 

De uitdaging 

Als medewerker Office Management ben je dé spin in het web op ons gezellige hoofdkantoor in Woerden. In deze functie is geen dag hetzelfde; dus timemanagement en flexibiliteit zijn jou op het lijf geschreven, je behoudt overzicht en bent altijd in control. Jouw leidinggevende is onze marketing- en communicatieadviseur, waarmee je nauw samenwerkt, maar het Office Management is echt jouw domein waar jij de scepter zwaait. 
Het hoofdkantoor van Trend People ondersteunt diverse organisaties op de volgende terreinen: Human Resources, Systeembeheer, Office Management, Marketing & Communicatie en Financiële en Facilitaire Zaken. We hebben een centraal office management. Vanuit het hoofdkantoor ondersteun je vier verschillende organisaties met in totaal 27 vestigingen. Zo is geen dag dus hetzelfde! 

Werkzaamheden

Jouw werkzaamheden zijn heel divers en onder te verdelen in verschillende taakgebieden:

Administratie
Je bent verantwoordelijk voor de eerstelijns telefoonbehandeling van het hoofdkantoor en verwerkt de post. Je beheert de agenda van de directeur en draait je hand niet om voor een kopieer- of scanklus. 

Organiseren
Dankzij jou zien de openbare ruimtes van het hoofdkantoor er netjes en representatief uit. Wanneer er een bijeenkomst op het hoofdkantoor plaats vindt, zorg jij voor de catering. Ook bij externe bijeenkomsten speel jij een belangrijke rol; je regelt lunches en levert een belangrijke bijdrage aan de organisatie van diverse bijeenkomsten. Je hebt een scherp oog voor een schone en opgeruimde werkomgeving en je draait je hand er niet voor om bijvoorbeeld een extra doekje over de lunchtafel te halen als dat nodig is. Voordat je het pand aan het einde van de dag verlaat zorg je er voor dat de vaatwasser aan staat, check je of er niet nog ergens een raam openstaat, zet je alvast e.e.a. klaar voor een overleg de volgende dag en zorg je er voor dat alle ruimtes representatief zijn.    
    
Inkoop
Met jouw scherpe blik zijn de inkoopprocessen van de verschillende organisaties bij jou in goede handen. Van kantoorartikelen, tot levensmiddelen en van boeken tot testmaterialen; jij regelt het allemaal. Je bewaart overzicht, kijkt kritisch naar kosten en voorraden en je durft bestaande bestelprocessen te optimaliseren waar nodig. 

Marketing & Communicatie (MARCOM)
Je biedt algemene ondersteuning aan de Marketing & Communicatieadviseur. Je bent creatief en durft verder te denken. Je levert een actieve bijdrage aan de content van onze online kanalen zoals de website(s) en diverse social media. Daarnaast houd je het intranet up to date. Je ondersteunt bij acties en campagnes en het verzorgen van geschenken.     


Jouw profiel 

•    Mbo+/hbo werk- en denkniveau
•    Ervaring in een soortgelijke functie is een must
•    Grote mate van plan- en organisatievermogen
•    Accuraat, flexibel en servicegericht
•    Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
•    Enthousiast en energiek
•    Basiskennis van Adobe InDesign en/ of Illustrator is niet noodzakelijk, wel een pré. 
•    In bezit van een rijbewijs
•    Fulltime  beschikbaar (36 uur is bespreekbaar)

Ons aanbod 

•    Een afwisselende en uitdagende functie
•    Enthousiaste, collegiale en gedreven werksfeer
•    Prima salaris 
•    Overige secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en reiskostenvergoeding. 
•    25 vakantiedagen op fulltime basis
•    6,5 ADV dag op fulltime basis

Geïnteresseerd? 

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en herken je jezelf in bovengeschetst profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je cv met motivatie naar: recruitment@trend.nl.