Ben jij de commercieel ingestelde

(Senior) Intercedent(e) die wij zoeken?

De uitdaging

Naar de vestiging van Trend People in Zeist toerijden is al een feestje. Vooral in het voorjaar en de zomer. De prachtige groene bosrijke omgeving, de mooie lange lanen met aan het einde van de Slotlaan het prachtige Slot Zeist. Op de vestiging word je ’s ochtends begroet door je collega’s. De computers worden opgestart en als iedereen is voorzien van koffie of thee, start het team met het ochtendoverleg. Alle lopende zaken worden besproken, iedereen geeft een update over zijn/haar openstaande vacatures en beschikbare kandidaten en acties worden verdeeld. Na het overleg, maak jij je planning voor vandaag die je nog even samen met je manager doorspreekt.

Trend People Zeist staat voor teamgevoel, hard werken en kritisch zijn. Uiteraard is er ruimte voor een grapje of een persoonlijke noot tussendoor. Op deze vestiging kan er van alles op je af komen, waardoor steeds de juiste prioriteiten stellen erg belangrijk is. Het motto luidt: ‘samen vooruit’. Er wordt dagelijks samen geluncht, waarna het heerlijk is om nog even het park tegenover de vestiging of de winkelstraat in te lopen. 

Wat ga je doen?

Als (senior) intercedente ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig op- en uitbouwen en beheren van een eigen klant- en prospectportefeuille. Dit betekent dat je klanten en prospects belt (zowel warme als koude acquisitie) en bezoekt, met het binnenhalen van vacatures als doel. Het is dan ook belangrijk dat jij in staat bent om de dienstverlening van Trend in een duidelijk verhaal over te brengen aan (potentiële) klanten. In deze functie ben jij zelf verantwoordelijk voor het realiseren van de gestelde commerciële targets.

Om je klanten te bedienen en de openstaande vacatures in te vullen, heb je kandidaten nodig. En dus ben jij dagelijks actief op zoek naar de beste kandidaten om je vacatures mee in te vullen. Je zoekt naar de juiste profielen in het interne systeem, op de diverse jobboards, social media en je bedenkt creatieve inkoopacties. Ook voer je kennismakingsgesprekken met kandidaten met als doel: deze kandidaten bemiddelen naar dé perfecte baan. Dit alles in combinatie met de bijbehorende HR- en loonadministratie, waarbij het van belang is dat jouw kennis van recente wet- en regelgeving altijd up to date is. 

Ons aanbod

  • Een afwisselende en uitdagende functie met ontwikkelingsmogelijkheden;

  • een fulltime dienstverband (40 uur per week);

  • salaris van maximaal €2.450,- bruto per maand op fulltime basis;

  • intensieve en leerzame inwerkperiode met zowel in- als externe trainingen;

  • 25 vakantiedagen en 6,5 ADV dagen;

  • overige secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en reiskostenvergoeding;

  • het vertrouwen van een enthousiaste en motiverende manager, die je graag in eerste instantie aan de hand neemt, maar je ook de vrijheid geeft om zelfstandig te werken.

Jouw profiel

  • Hbo- of wo werk- en denkniveau;
  • commercieel inzicht en ondernemerschap, wat inhoudt dat jij je verantwoordelijk voelt voor jouw persoonlijke resultaten en die van de vestiging;
  • kunnen omgaan met de hectiek van de dag en goed kunnen schakelen indien er zich adhoc zaken en kansen voordoen, door je planning bij te stellen;
  • in staat zijn om creatief te denken bij het invullen van je vacatures en het begeleiden van de sollicitatieprocedures;
  • Ii het bezit van rijbewijs B.

Geïnteresseerd?

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en herken je jezelf in bovengeschetst profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Klik hier om naar het sollicitatieformulier te gaan.